Carta de Xaime Simón, “Moreno”, dende o illamento de Herrera de la Mancha

Descarga e difunde esta imaxe!

Como vos atopades? Espero que ben. Eu, aclimatándose aos rigores do inverno manchego. Levo catro días aquí e aínda non me afixen. Eu creo que máis que o frío, o duro é a transición de Sevilla 1 ao illamento de Herrera. Separado dos camaradas e perdido nun lugar da Mancha no que a miña radio só sintoniza tres emisoras (Radio 5, Radio Nacional e Radio Castilla-La Mancha.

Iso si, nunca vin tanta pegas e grallas como nos días de ingreso. Aquí, ao illamento, non se achegan nin os pardais. É o modulo no que estiveron Lucio e Xurxo [presos politicos do PCE(r) e dos GRAPO respectivamente]. Coméntanme os ordenanzas que “okupo” a mesma cela que no seu día habitou Xurxo Garcia Vidal. En fin, a transición é fodida: levanteime varias veces desta mesa e deime co estante da televisión. Coño! non habería outro sitio onde colocala!

Non coñecía Herrera de la Mancha máis a nós ben que nos recordan aquí. Entras e directo ao “tubo”, aínda que Madrid dixese que o meu traslado a esta prisión non impedía manter a aplicación dos aspectos propios do Segundo Grao. Nun módulo de primeiro grao non é posíbel aplicar eses aspectos propios do segundo grao. Pero, non imos discutir se foi primeiro o ovo ou a galiña. Isto é Herrera e o que hai. Un GRAPO en Herrera non progresa de módulo.

Nada mais saír de ingresos e entrar no corredor do illamento, esperábame o Xefe de Servizos coa notificación da intervención das comunicacións e un anuncio de sanción por traer a televisión nos vultos da “cunda”. Saín de Sevilla con todo. A Garda Civil déixome cargar os dous vultos cando lles dixen que levaba 27 anos de cárcere e aí ía toda a miña vida. Pois nada! que transgredín as normas e metéronme un parte. Imos ver. Un botou 10 anos en Sevilla; anteriormente 10 anos en Puerto… Quero dicir que non son dos que viaxa moito e non estou moi ao tanto de traslados. Bastante teño co día a día destas “casas” para cargar cos traslados e as súas normas.

(..) Comentáronme que aquí arranxan ben os dentes e o dentista ten mellores prezos que o de Sevilla. Intentarei arranxar a boca: unha funda, uns empastes e poñer unhas pezas que me faltan… O caso é que ou arranxo a boca ou terei que apuntarme a comida dos sen dentes. Preciso unha prótese para o maxilar inferior, que é onde máis pezas me faltan. Sáenme por 350 euros. A ver se entre un pouco que eu aforre (apertareime o cinto) e outro pouco da axuda xenerosa de xentes de ben, fan posíbel que antes do verán poida facerme a prótese.

Á espera de novas vosas, recibir entrañábeis apertas. Saúde e Resistencia.

Xaime Simón Quintela, “Moreno”

Preso Político dos GRAPO

Prisión de Herrera de la Mancha

Etiquetas: ,

Deixar unha resposta

