Carta de Eduardo Vigo

Agradezo moito o apoio é animo que enviades dende aí. Por aquí eu ando ben, no “illamento” co artigo 75,1 á espera de clasificación de Madrid e, despois, ou me pasan ao Módulo ou artigo 10, primeiro grao preventivo. Seguro que me caerá isto. Saio só ao patio, porque estou eu só nese artigo. Podo estar así meses mais supoño que nunha cantas semaniñas comunicarme destino. Xa vos digo, ando ben, fago deporte, leo, estudo e aproveito o tempo no posíbel.

Ademais da vosa postal, chegáronme unha cantas máis de algunha xente [presa] vosa. Xa lles irei respondendo nas próximas semanas. De momento, envíalle unha aperta forte a todos e ánimo para resistir nas cadeas do inimigo. Á xente solidaria da Coruña mándovos moito ánimo, forza e un empurrón de forza combativa para continuar traballando nese labor tan importante de apoio e loita dos presos políticos galegos, e de socialización da represión española.

O dito, Adiante Sempre!

Moito ánimo!

Resistindo, Vencemos!

Eduardo Vigo Dominguez

Preso político independentista

Prisión de Navalcarnero, Madrid

Etiquetas:

Deixar unha resposta

